FANDOM

Aries.png

A Kos egy gyöngyházfényű Revolver által gyártott Atlas. Ilyenek például a talk oldalon.

Special Weapon EffectsSzerkesztés

A Life Is Mine - Shock and transzfúziót fordulóban. Megnövelt sebzés.

Drop GuideSzerkesztés

A Kos van esélye, hogy leessen Badass Defenders. Mint minden Pearlescents az Aries is kikerült Crawmerax és talált Crimson Lance fegyver ládák.

Használat és leírásSzerkesztés

Az Aries "csak stat módosító megnövekedett kár, de ez általában nem kapsz nagy alkatrészek és anyagok. Miatt kötelező sokk / transzfúzió tartozék, a Kos leszakítja pajzsot könnyedén. A sokk károk különösen hasznos a transzfúzió fordulóban, mivel csak akkor aktiválódik, ha a pajzsot a cél már kimerült. A gyógyító hatások elég erősek ahhoz, hogy kapcsolja be a dagály egy csatát, de nem lehet hagyatkozni bármilyen egészségügyi alapellátás regenerációt.

NotesSzerkesztés

A Kos nem hoznak transzfúzió nyomvonalak amikor kézbe ellenség. Csak akkor van esélye, hogy készítsen a transzfúzió életbe, amikor kézbe egy játékos. Az egyetlen legitim előtag a "Pearl". A gyógyító nyomvonalak fogja felé a legközelebbi játékos, de gyógyítani bárkit érintkezve, beleértve ellenséget, aki letér a visszirányú. A transzfúziós hatás mindig beindítja a halott ellenség, mindaddig, amíg a rongybaba nem lett letiltva. Mint a transzfúzió gránát a pályák, a gyógyító útvonalak le a Kos "kör után eltűnnek a beállított távolságot, ami korlátozza annak hatékonyságát.

ApróságokSzerkesztés

Mivel Atlas "szokás elnevezési fegyvereik után az ókori görög mitológia úgy tűnhet, valószínű, hogy a neve a Kos revolver egy helytelen elnevezés, és nevezték az Atlas Ares. Azonban Kos a Ram egy csillagkép, és a birtokos arany gyapjú a görög mitológiában. Az íz szöveg lehet hivatkozni az első részlet a God of War videojáték-sorozat. Milyen Kratos, a főszereplő és általános a spártai hadsereg könyörög Ares a görög God of War, hogy leverjék a (Kratos) ellenségek után ígéretes "Az életem a tiéd."

MechanikaSzerkesztés

Az Aries hatás származik acc5_Heal_AtlasAries tartozék. Ez alapján le acc3_Shock. Ellentétben minden más legendás elemi tartozék, acc5_Heal_AtlasAries csak egy szabványos 6 tech, ugyanaz, mint a normál tartozék. Igaz, ez nem ad egy (viszonylag) masszív 30%-os károsodás, ami kétszeresen is fontos, hogy: A normális elemi tartozék ad -40% kár. Semmilyen más (nem egyedi) tartozék nyújthat kár lendületet revolvert. A Kos készült Material_Aries_3, ​​amely egyenértékű az Material_Atlas_3. A Kos nem rendelkezik bizonyos része korlátozásokat. Ahhoz, hogy egy magyarázatot arról, hogyan kell értelmezni az információkat a következő táblázatban, kérjük, olvassa el a stat módosítók oldalt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki