FANDOM

egy SMG által gyártott Maliwan. Adják, mint egy jutalmat Moxxi szolgáló tippeket.

Special Weapon EffectsSzerkesztés

Maró, Megnövelt kritikus károkat. Bár hadonászó ezt a fegyvert, sebzést okoz (akár a fegyvert, vagy speciális képességek, vagy akár gránátokkal) okoz az egészségügyi regeneráció (2% kárt okozott.)

Használat és leírásSzerkesztés

Hasonló a Good Touch, Bad Touch egyedülálló bőrt egy képet Moxxi a magazin. Bad Touch egy rendkívül erős változata Maliwan Venom SMG, nagy kár és elemi kár. Hasonlóan a Good Touch, ez egy különösen jó fegyver Siren épít, mivel a Class Mod bónuszokat SMGs és elemi károk szolgálja, hogy a már amúgy is erős fegyver még jobb. Ez különösen hasznos a későbbiekben is a kampány során nagy százalékban ellenség rakodógépek, melyek érzékenyek a maró károkat.

Dobd jegyzetekSzerkesztés

Bad Touch általában csak akkor szerzi meg az adott karakter egyszer (per játéklehetőséget), amely után Moxxi helyette ad egy jó kapcsolatot, ha borravalót (néha kitöltésével történet küldetés lehetővé teszi, hogy egy másik Bad Touch, ha nincs rossz vagy Good Touch a készletek). Az egyetlen módja annak, hogy szerezzen magas szintű Bad Touch, hogy vagy soha borravalót Moxxi Sanctuary amíg el nem éri a kívánt szintet zsákmányt, vagy egy másik játékos elkezd egy új karaktert, és csatlakozzon egy magasabb szintű játékos játék. Tipping Moxxi a magasabb játékot eredményez Bad Touch méretezve, hogy a fogadó szinten.

ApróságokSzerkesztés

A fegyver teljes cím a játék fájlok "Miss Moxxi a Bad Touch," azonban a "Miss Moxxi a" kezelik előtag a játék motorja, és helyébe más előtagokat. A co-op, Moxxi csak oda ez a fegyver egyszer látogatást Sanctuary. Ha az ezt követő játékos döntse annyira, hogy elnyerje a Bad Touch (vagy a Good Touch, ez történik mindkét), ő ad a közbeszerzési párbeszéd és a tip jar zárolja, de nem indul el az animáció kínáljon a fegyvert. Tipping Moxxi tovább a következő látogatás Sanctuary lehetővé teszi, hogy a játékos, hogy a fegyvert, hogy kimaradt. Az íz szöveg, valamint a szöveget Good Touch, utal a sort a Mae West filmet, nem vagyok angyal. A vonal maga egy utalás egy vers Henry Wadsworth Longfellow. A kritikus találati bónusz nem érvényesül.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki