FANDOM

Az a Revolver által gyártott Atlas.

Special Weapon EffectsSzerkesztés

 Robbanásveszélyes x3 - x4. A golyók maguk foglalkoznak robbanó kárt, de egy esélyt, hogy egy másik elem:, vagy.

Leírás és használatSzerkesztés

A Chimera többnyire megfelel egy szabványos revolver robbanó, de sokkal több kárt, és erősebb elemi tech. Gyenge hatások valójában az alapértelmezett nem proc hatás. Amikor a kiméra nem proc, mindig, vagy (de soha). A Chimera nehéz alkalmazkodni bármilyen forgatókönyv kívül harc a rendes Bandit, mint a legtöbb más ellenséget Pandora amelyek vagy kevésbé érzékenyek bizonyos elemeinek (Zombik mentes a maró kár például), vagy több példák különböző elemi formában. (Badass elemi fajta Skag) Összességében a Chimera hatást kell kezelni, mint egy újdonság, hanem valami, amit igazán megbízhat. Mindazonáltal a Chimera alapértelmezett robbanóanyag hatása együtt, nagy kár valami Vault Hunters számíthat.

apróságokSzerkesztés

A név utalás a Chimera görög legendák, amely a feje oroszlán, a test egy kecske, és a farok egy kígyó / sárkány / skorpió. A kiméra kapcsolatba hozták számos videojátékok, beleértve (de nem kizárólag) a Final Fantasy vagy Gauntlet Sötét Legacy. Az ilyen játékokat, ellenséges Chimarae gyakran képesek a különböző elemi támadásokat.

mechanikaSzerkesztés

A Chimera hatás származik a tartozék, amely alapul. , Így egyszerre nyújt több tech, és még sok több kárt, abban az értelemben, hogy nem rendelkezik károk csökkentése miatt elemi hatás. Ahhoz, hogy egy magyarázatot arról, hogyan kell értelmezni az információkat a következő táblázatban, kérjük, olvassa el a stat módosítók oldalt.

acc5_Atlas_Chimera acc5_Explosive

Tech szint: 10

Tech szint: 6

Sebzés:-40%

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki