FANDOM

A Defiler a Revolver által gyártott Maliwan.

Special Weapon EffectsSzerkesztés

Maró x4, esélye fokozott fertőzés. 

Használat és leírásSzerkesztés

A Defiler erős korrozív elemi tartozék, és megnövelt nyers sérülés. A Defiler tartozék az egyetlen tartozék álló Revolver, amelyek növelik károkat. Csak Jakobs revolverek is egyezik a Defiler nyers kár kimenet, és ez nem a maró hatást. A Defiler leghatékonyabb közepes tartományban, de nem szenved az esetleges hiányosságok közel, vagy hosszú távú, és kivételesen jól illeszkedik a harcot minden formája Crimson Lance (kivéve Lance Chemical Troopers). Kritikus Megtekintve általában végzetes, de test felvételek is csinálni rendkívüli károk miatt az erős korrózió a Defiler.

A Defiler, amellett, hogy magas kár és elemi hatás, nőtt fertőzés. Ez akkor aktiválódik, ha egy ellenséges lövés, és szenved a maró elemi hatását Defiler. Ha egy rozsdamentes ellenség válik szomszédos más ellenséget jelenleg unafflicted, és ezek ellenségek nem korróziós elem, ezek ellenségek azután válik sújtott. Ez a taktika hasznos szorosan csomagolt csoportok ellenségek.

Megjegyzések Szerkesztés

Az egyetlen legitim előtag az Defiler nem halálos. Mivel a szükséges komponens a kiegészítő, a Defiler statisztikája esetlegesen változhat több, mint más, mint a legendás revolver Jakobs Unforgiven vagy Dahl Anaconda.

Mechanika Szerkesztés

A Defiler kapta hatállyal tartozék, amely alapján le a tartozékot. A tartozék növeli a kár kimenet, mivel a generikus megfelelője, csökkenti azt. Ahhoz, hogy egy magyarázatot arról, hogyan kell értelmezni az információkat a következő táblázatban, kérjük, olvassa el a stat módosítók oldalt.

Sebzés: +15% Tech Szint: 14 Sebzés: Tech szint: +6

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki