FANDOM

A Eridian Blaster egy automata puska által gyártott Eridian s. Mint a többi Eridian fegyverek, azok a technikailag van végtelen mennyiségű lőszer, de csak korlátozott számú folyamatos felvételek. Valójában Blasters a Eridian azonos a géppisztoly s vagy Combat Rifle s, de használja Eridian fegyver jártassági helyett sem megfelelő szakértelem.

Special Weapon Effects Szerkesztés

'"Pew Pew Pew!"' </ span> - Minden Blasters tűz egy folyamatos stream a kis energia golyókat. Azonban a labda különböző tulajdonságokkal dependening a előtag neve:

  • 'Eridian Blaster': tűz ráta 4,5
Az alap változat.
  • 'Ball Blaster': tűz ráta 4,5
A golyók otthon a cél, és foglalkozik a kis mennyiségű splash kár.
  • 'Mercurial Blaster': tűz ráta 9,1
Fires kétszer olyan gyors, mint a rendszeres Eridian Blaster. Ez hatásos mind közeli és extrém távolságok.
  • 'Wave Blaster': tűz ráta 2,3
Fires fele a sebességet rendszeres Eridian Blaster. A labda is rezeg függőlegesen. Ennek előnye, hogy a labdák kétszer olyan erős, üzlet shock kárt, és kezeljék a kis mennyiségű splash kár. Ők is geller le kemény felületre.

Használat & Leírás Szerkesztés

Blasters van a legnagyobb "magazin" kapacitás minden Eridian fegyverek. Ez teszi őket hatékonyabbá a nehéz harcban, mint a többi Eridian fegyverek kisebb "magazin" kapacitását. Ha két Eridian fegyver képezi ugyanakkor növelheti a hatékonyságot még. A hátránya, hogy Blasters, kivéve a Wave Blaster, az, hogy nem rendelkeznek az erőteljes elemi kár más Eridian fegyverek, mint a Eridian Villám. Ez a hátrány azt jelenti, hogy több kör kell, hogy elérje a célt, mielőtt a célt kell szüntetni. Hullám Blasters hasonló pounders az a nagy kár per lövedék és a lassabb tűz arány. Mercurial Blasters hasonló géppisztollyal azok kisebb sebzés lövedék és a nagy tűz aránya. Eridian Blaster és Bál Blasters hasonló átjátszók, azok közepes sebzés lövedék-és közepes tűz arányok, bár Blasters alakúak puskák.

Változatok Szerkesztés

Minden Eridian Blaster típusok pontossága 87,5. A Magazin meghatározza, hogy hány lövést lehet leadni, és milyen gyorsan a fegyvert lehet tölteni. Eridian, Ball, és Mercurial Blasters úgy tűnik, hogy használni 4 egység magazin energia per lövés, ezért a hatékony magazin kapacitások tartományban 21-50 fordulóban folyamatos tüzet. Hullám Blasters használata 8 egység magazin energia egy lövés, így fele a magazin kapacitását más típusú.

Blasters Csak gyere Scope 4.

Megjegyzések Szerkesztés

  • A lövedékek az Eridian Blasters lehet gyorsítani a készségeket, mint például Lilith s High Velocity. A Wave Blaster, a lövedékek gyorsítsa csak az irányában a fegyver tüzelés, vagyis vízszintesen de nem függőlegesen, ezért az így kapott görbe szinuszgörbe lesz más alakú, és egy hosszabb hullámhossz.
  • A hiba a játékban van a labda Blaster a lövedék lövés ki a karakter arca helyett fegyver hordó. Ez a hatás akadályozzák az a játékosok látás amíg a fegyver tüzelés.

Trivia Szerkesztés

  • Van egy ismert hiba, hogy néha csak a fogadó, aki látja a Ball Blaster a lövedékek követés.
  • A piros szöveg utal, hogy a hang, hogy az emberek általában, ha úgy tesz, mintha a tüzet lézer fegyvert. [Http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pew+pew]

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki