A Eridian Cannon a Eridian megfelelője Rocket Launcher.

Special Weapon EffectsSzerkesztés

010011110100110101000111 (OMG) - A Eridian Cannon lő egy nagy, lassan mozgó labda energia robban hatás kezelésére nem elemi kár hatóterület.

Használat és leírásSzerkesztés

Mivel a lassú sebesség lövedék a Eridian Csúzlik segédprogram a közép-és hosszú távú küzdelem forgatókönyvek korlátozott lehet, különösen akkor, ha harc rendkívül mobil ellenséget. Ez a legjobb használt közel közepéig szoros tartományban. A labda energia is kitért útján megkerülésével közép-, illetve hosszú távú.

A Cannon foglalkozik hasonló károsodást a rakétavető. A fordulóban sebességet eléri hasonló Redemption. Ellentétben aknavetőt azonban a Cannon fordulót kell irányulnia közvetlenül a cél, hanem a föld közelében az ellenség, mert hiányzik belőle a splash kár egy rakéta a robbanás. Mint a többi Eridian fegyverek, a magazin feltöltés idővel, így ez gyakorlatilag végtelen számú felvételt. Csak néhány lövést lehet leadni folyamatosan, mielőtt a magazin újra kell tölteni, de.

VáltozatokSzerkesztés

Minden változat e fegyver van egyforma pontossággal (91,7), és a tűz arány (0,4). A sebzést a fegyver van kötve a szint követelmény, és a fegyvert a karosszéria, míg a felvételek száma a fegyver lőhet, és milyen gyorsan töltődik függ a magazin. Eridian Ágyúk tűnik kezelhető 50 egység magazin energia egy lövés, és így képesek kilőni 2-4 lövés, amikor teljesen fel van töltve. Azonban az alapértelmezett tűz arány elég alacsony ahhoz, hogy a magazin kezd tölteni, mielőtt a következő körben is lőttek, esetleg lehetővé teszi a további felvételek közül egy magazin. Ágyúk tűnnek elő szinte a különböző látvány típusok.

Ellentétben a többi Eridian fegyverek, a Cannon van egy szinten 48 osztály különböző károk és eladása értékeket szint 49 változatban. Ezeket csak akkor szerzett, ha megöli Mester McCloud során játéklehetőséget 2.5: rendszeres ellenségek csepp a legtöbb szinten 46 változatok, míg a láda spawnol az erősebb szint 49 változatok helyett.

MegjegyzésekSzerkesztés

Mint minden Eridian Fegyverek, Eridian Cannon hogy spawn vas látnivalóit (Sight1 vagy Sight3) a tűz kissé balra a látnivalók. Lilith High Velocity Skill lehet, hogy a golyó repül gyorsabban, így egy sokkal hatékonyabb fegyver. Ez a fegyver csak a pontszámot a kritikus találat ellenséget a kijelölt kritikus találat zóna (pl.: Crawmerax, crabworms, lődd le a szem, spiderants-lő a has, stb.)

ApróságokSzerkesztés

010011110100110101000111 egy bináris kódolású ASCII karakterláncot a betűk "OMG", amely jelentése "Oh My God".

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki