FANDOM

Special Weapon Effects Szerkesztés

"Bad jó, BABY!" dash Shoots láthatatlan ívkisülés lövedék, begyullad, és osztja három érintkezve.

Használat & Leírás Szerkesztés

A Firebomb, mint a Villám és Thunder Storm, egy Eridian fegyverként extrém <! - "Dedikált?" (no sebzés) -> elemi kár. Bár a statisztikák nem underwhelming első glace a Firebomb ereje abban rejlik, hogy elemi hatását. Az elemi kár nem konkurál a Hellfire vagy Firehawk, és égesse ellenségek néhány lövés. Mint sok Eridian fegyverek, a Firebomb van egy kis "magazin", és lassú tűzön arány. Ezek a hátrányok korlátozhatják hatékonyságát nehéz harci helyzetekben. Ha két Eridian fegyver képezi ugyanakkor képes ellensúlyozni ezeket a hátrányokat kissé. Ez ad egy fegyvert időt tölteni, míg a másik, hogy kirúgták. A Firebomb nehéz lehet a cél is, mert a lövés nem lehet látni, hogy megítélje a pályára.

Megjegyzések Szerkesztés

  • A Firebomb a legerősebb a Eridian gyújtólövedékkel puska. A másik kettő a Flaregun és Fireball.

Trivia Szerkesztés

  • A piros szöveg utalás a karakter "The Evil Midnight Bomber" a rajzfilm The Tick. Az egyik vonal a karakter, "Bad jó, baby!" [1]

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki