FANDOM

A Eridian Lightning a Eridian ekvivalens Sniper Rifle. Mint a többi Eridian fegyverek, az technikailag van végtelen mennyiségű lőszer, de csak korlátozott számú folyamatos felvételek.

Special Weapon Effects Szerkesztés

': "Úgy érzem, fogok törni ezt a dolgot."' </ span> - A Eridian Lightning lő egy csavart az energia, amely folyamatosan foglalkozik erőteljes sokk sérülését a cél egy rövid ideig.

Használat & Leírás Szerkesztés

A Lightning a, ellentétben sok más Eridian fegyver, nagyon jó statisztika. Azt is rendkívül erős elemi kár is villamosszékkel kivégez célokat néhány lövés. Bár Shock kár gyenge test ellen, a Lightning jól működik ellen árnyékolatlan ellenségek. A hátránya, hogy a Lightning, mint sok Eridian fegyver, ez egy kis "magazin". Ez a hátrány korlátozza hatékonyságát nehéz harci helyzetekben. Ha két Eridian fegyver képezi időben tudja ellensúlyozni ezt a hátrányt egy kicsit. Ez ad egy fegyvert időt tölteni, míg a másik, hogy kirúgták.

Ellentétben a legtöbb fegyver a játékban, a villám által tervezett e puska eltalálja a célt azonnal. Ezért a kompenzáció szükséges, ha a felvételt a távoli mozgó célokat a lassabban mozgó lövedék jelentősen csökken. Azt is gyakorlatilag nincs visszarúgás, így a fegyver is oszlathatja gyorsan anélkül, hogy kompenzálja a recoil dobott le pontossággal. Mint más Eridian fegyverekkel, a karakter mozog lassabb ezzel a fegyverrel a kezében.

Változatok Szerkesztés

Minden változat e fegyver van egyforma pontossággal (98,3), és a tűz arány (2,5), és úgy tűnik, mindig megjelennek a hatókörét. Kár kötődik a fegyvert szintje követelmény, és testalkata (lásd Eridian gun Variációk). A felvételek száma függ a magazin a pisztoly (lásd Eridian Magazinok). Eridian Villámok tűnik kezelhető 35 egység magazin energia egy lövés, ami a hatékony tár kapacitása 3 és 6 kép újratöltés előtt.

Trivia Szerkesztés

Az íz szöveg ' "Úgy érzem, fogok törni ezt a dolgot." </ Span>' egy szinte közvetlen idézet Will Smith karaktere [http :/ / www.imdb.com/title/tt0119654 Men In Black], amikor először kapott a zajos Cricket egy nevetségesen kis pisztolyt, amely később bebizonyosodik, hogy rendkívül erős.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki