FANDOM

Az egyike a négy maró Eridian fegyverek bevezette a harmadik DLC, The Secret Armory Általános Knoxx.

Special Weapon EffectsSzerkesztés

      Lő látható ívképződés lövedék. A lövedék ricochets háromszor, ami egy kisebb lövedék minden alkalommal. A lövedékek kitör egy sav csobbanás után a legtöbb hatásokat.

Használat és leírásSzerkesztés

A Eridian Stampeding fröcskölés Gun, mint a Villám és vihar, egy Eridian fegyver rendkívüli elemi károkat. Bár a statisztikák nem underwhelming első glace a fröcskölés Guns ereje abban rejlik, hogy elemi hatását. Az elemi kár rivális Defiler vagy Kígyó. Ez korrózióját ellenséget néhány lövés. A hátránya, hogy a fröcskölés fegyvert, mint sok Eridian fegyver, ez egy kis "magazin". Ez a hátrány korlátozza hatékonyságát nehéz harci helyzetekben. Ha két Eridian fegyver képezi időben tudja ellensúlyozni ezt a hátrányt egy kicsit. Ez ad egy fegyvert időt tölteni, míg a másik, hogy kirúgták. Ellentétben a Eridian Firebomb a fröcskölés Guns lövések látható átugrásával a talaj mentén, amelynek célja, hogy egy kicsit könnyebb.

MegjegyzésekSzerkesztés

A Stampeding fröcskölés Gun a legmagasabb formája Eridian maró puska, és általában narancssárga ritkaság. A másik három a Glob Gun, a Splat Gun, és a Rolling fröcskölés Gun.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki