A 'Eridian Thunder Storm' a Eridian megfelelője a Shotgun.

Csakúgy, mint a többi Eridian fegyvereket, az technikailag van végtelen mennyiségű lőszer, de csak korlátozott számú folyamatos felvételek.

Speciális effektek Szerkesztés

'"Villám sosem találja el ugyanazon a helyen kétszer, de lehet találni rohadt mindenütt!" -' </ span> Spray-egy sor 8 kis villám gömbök, amely folyamatosan foglalkozik shock kár hatásvizsgálatot, amely geller majd repülnek ki a képernyőn. Knocks célokat vissza. Egyes felvételek kísérik a hang mennydörgés.

Használat & Leírás Szerkesztés

A Thunder Storm egy shotgun stílusú fegyver foglalkozik rendkívül erős elemi Shock kárt, amely villamosszékkel kivégez célok mindössze egy lövés. Bár Shock kár gyenge test ellen, a Thunder Storm jól működik ellen árnyékolatlan ellenségek. A hátránya, hogy a Thunder Storm, mint sok Eridian fegyver, ez egy kis "magazin". Ez a hátrány korlátozza hatékonyságát nehéz harci helyzetekben. Ha két Eridian fegyver képezi időben tudja ellensúlyozni ezt a hátrányt egy kicsit. Ez ad egy fegyvert időt tölteni, míg a másik, hogy kirúgták.

A Thunder Storm hasonló egy harci shotgun a nagy kár, alacsony pontosság, és nagy tűz arány. Mint egy harci shotgun, ez a leghatékonyabb rövid tartományban. A Thunder Storm magas kár együtt több lövedékek és elemi kár teszi az egyik legerősebb multi-shot fegyverek Borderlands. Mint más Eridian fegyverekkel, a karakter mozog lassabb ezzel a fegyverrel a kezében.

Változatok Szerkesztés

A pontosság (16,7) és a tűzgyorsaság (2,0) állandó minden változatát. A kár befolyásolja a szint követelmény és a fegyvert is. A Magazin meghatározza, hogy hány lövést lehet leadni, és milyen gyorsan a fegyvert tölthetők vissza; változatok merültek fel az összes magazin fajta. Eridian Thunder Storms használata 45 egység magazin energia egy lövés, és így képesek a tűz 2-5 alkalommal, mielőtt meg kell tölteni.

Megjegyzések Szerkesztés

  • A Thunder Storm, mint a többi kis pontosság, multi-shot fegyver, kiváló fegyver használata ellen repülő lények.
  • Miatt sokk elem és nagy kár, a Thunder Storm egy kiváló fegyver használata ellen begy Maggot s.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki