FANDOM

A Flakker a Shotgun által gyártott torgue.

Special Weapon EffectsSzerkesztés

 Megnövelt sebzés, Fogyaszt 4 lőszer egy lövés, rendkívül nagy terjedését, fordulók detonáció elérése után egy bizonyos távolságot.

Használat és leírásSzerkesztés

A Flakker egy tömeg-ellenőrzési fegyver. Okoz hatalmas károkat széles sugár, de nehéz megjósolni, és ezért alkalmazása közös harcban. Csak kárt okoz a detonáció, amely a Flakker egy korlátozott körét két módon, a cél nem lehet túl közel vagy túl messze van. Emiatt sok játékos szívesebben használják más, könnyebben használható sörétes okozhat látna egyetlen célpont károsodását.

A Flakker egy nevetségesen alacsony tűz arány, így alkalmatlan időnként. Míg élesítő a fegyvert, a játékosok lesz sérülékeny, mivel nem sprint, és ne a bejövő tüzet, míg felhúzta a lassú fegyver a következő robbanás. A játékosok azonban a tűz a Flakker sokkal gyorsabb a váltás fegyverek, amint tüzet és azonnal váltson vissza a Flakker. Ez semlegesíti a gyenge tűz ráta, valamint lehetővé teszi, hogy a játékos sprint a lövések között, és teszi sokkal halálos fegyver közeli sávon nagy elterjedése jellege ezt a fegyvert, párosulva a robbanó hatást, hogy ez hatékony Vs. repülő ellenségek mint Rakk vagy Surveyors, különösen, ha azok merülés bombázását, mint a hatalmas lefedett területen a robbanás jelenti, hogy ellenségei sokkal könnyebb eltalálni a levegőben, nem pedig megpróbálja közvetlenül elérje őket közvetlen tűz fegyvereket. földi célok ellen, azonban hatékonysága korlátozott.

apróságokSzerkesztés

"Flak" szó a német "Flugabwehrkanone", szó szerint "légi jármű védelmi ágyú." Mivel az első világháború óta használják, mint egy általános kifejezés mind a légvédelmi ágyúk és a fordulóban azok tüzet.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki