FANDOM

Good Touch egy Maliwan Incendiary SMG. Good Touch nyerik lerakása Moxxi egy ismeretlen (és látszólag nem rögzített) összegét. Meg lehet szert tetszőleges számú alkalommal, és mindig méretezhető Sanctuary jelenlegi szintjét.

Special Weapon EffectsSzerkesztés

Mindig gyújtó. Kereskedési kárt okoz a játékosnak, hogy újítsák meg az egészségügyi (2,5%-os kárt okozott.)

Használat és leírásSzerkesztés

Hasonló a Bad Touch, a Good Touch egyedülálló bőrt egy képet Moxxi a magazin. Ez egy rendkívül nagy teljesítményű változata a Maliwan Provacateur sokkal magasabb maximális elemi kár hasonló a Hellfire. A nagy kár, nagy elemi károk és a gyógyulás okozott kár jelenti azt, hogy különösen jól Siren épít.

jegyzetekSzerkesztés

Nem világos, hogy jelenleg pontosan meghatározza, hogy mikor Moxxi adja ezt a fegyvert. Követelményeket ismert, hogy: A játékos már megkapták Bad Touch A játékosnak meg kell borravalót Moxxi. Nincs meghatározott összeg, ötletekre, amelynek eredményeképpen a fegyvert kap, úgy tűnik, hogy egy véletlen esélye, hogy Moxxi fog adni egy jó Touch bármikor ő átrendeződött.

MegjegyzésekSzerkesztés

A fegyver teljes cím a játék fájlok "Miss Moxxi Good Touch," azonban a "Miss Moxxi a" kezelik előtag a játék motorja, és helyébe más előtagokat. A co-op, Moxxi csak oda ez a fegyver egyszer látogatást Sanctuary. Ha az ezt követő játékos döntse elég, hogy elnyerte a Good Touch (vagy Bad Touch, történetesen mindkét), ő ad a közbeszerzési párbeszéd és a tip jar zárolja, de nem indul el az animáció kínáljon a fegyvert. Tipping Moxxi tovább a következő látogatás Sanctuary lehetővé teszi, hogy a játékos, hogy a fegyvert, hogy kimaradt. A +70% Critical Damage Hit néha hiányzik a fegyver stat kártyát, amikor először felvette. Ha igen, meg fog jelenni a következő alkalommal a játék újraindul. Ha a játékosnak a vezérlő a dübörgés funkció, akkor elindul vibráló folyamatosan. Ez rezeg erősebb annál tovább tartják. Gyújtási a fegyvert okozza, hogy hagyja abba rezgő rövid és lenézett a látnivalók hatására rezegni kevésbé. Kilépés zoom hatására a vezérlő vibrálni nagyon intenzíven.

ApróságokSzerkesztés

Az íz szöveg, valamint a szöveget Bad Touch, utal sort a Mae West filmet, nem vagyok angyal. A vonal maga egy utalás egy vers Henry Wadsworth Longfellow.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki