FANDOM

Borderlands 2 icon by sidysevend363gmu.jpgGta-logo-2002.jpg
Alert-Icon-.png
SPOILERVESZÉLY!
Alább a cselekmény részletei is olvashatóak.
CHARACTER
Handsome Jack
HandsomeJack01.jpg
Neme: Férfi
Fajtája: Emberek
Frakciók: Hyperion
Helyszín: Pandora
Játék: Borderlands 2
Megjelenik: Borderlands 2
Szinkronhang: Dameon Clarke

Handsome Jack a fő ellenség a Borderlands 2-ben. Ő átvette a Hyperion vállalat irányítását és diktatúrát vezetett be Pandorán, és ellopta az összes hitelt, hogy megtalálja a Kamrát, majd azt állította, hogy meggyilkolta a pusztított. Egy új csapat jött létre a Kincs Vadászok, akiknek az a feladata, hogy megöljék Jacket és helyreállítsák (relatív) a békét Pandorán.

TörténeteSzerkesztés

Keveset tudunk Handsome Jack azelőtti életéről mielőtt a Hyperion vállalat vezérigazgatója lett. Mielőtt a Hyperyon vállalat igazgatója lett, Jack programozóként dolgozott és ő John néven volt ismert, a vezetékneve ismeretlen volt. Csak néhány dolgot tudunk a korai életéről. Ő a korai életét a nagyanyja gondviselése alatt töltötte, aki fizikailag bántalmazta unokáját. Az érzelmi trauma elég erős volt ahhoz, hogy Jack felnőttként meggyilkolta a nagyanyját, és kétségtelenül hozzájárult a mentális hanyatlásához.

Későbbi életében, John megházasodott és született egy lánya, Angel, aki az univerzum egyik ritka Sirenje. Valamikor ez után a felesége "eltűnt", bár soha nem derült ki, hogy mi lett vele, azonban több ECHO felvétel szerint ő meghalt. Az incidens hagyta, hogy folytassa mentális leépülését, például, amikor Jack megfojtotta a főnökét.

Nem sokkal a felesége eltűnése után, John elhelyezte a fiatal Angelt az ellenőrzési központba, annak érdekében, hogy teljesen hozzáférésen Pandora ECHO rendszerének az ellenőrzéséhez. Egy ECHO beszélgetésben a Kincs Vadászokkal, Handsome Jack elmondta, hogy "mit tett az anyjával", de mint minden nyilatkozatában, Jack szándékosan hazudott, vagy Angel tényleg csinált valamit az anyjával.

A lányával titokban, John elkezdte koncentrálni az ideje és energiája legnagyobb részét arra, hogy megszerezze A Harcos irányítását, amit elrejtettek Pandora Kamrájában, miközben megölte és a Hyperion vállalat vezetőjét. Ez után John elkezdte használni a "Handsome Jack" nevet. Az ECHO felvételek mutatják, hogy az álarc akkor is rajta volt, mikor Johnként volt ismert.

Jack arra használta a lányát, hogy visszaszerezze Pandora teljes felügyeletét és az ECHOnet rendszer irányítását. Jacknek szüksége volt arra, hogy Eridium maximális hozammal tartsa a Siren hatalmait, és erre utalnak Jack Pandora inváziójának az elsődleges okai. Megparancsolta a Hyperion hadseregnek, hogy vegye át az irányítást Pandora felett.

640px-Jack intro.jpg

Handsome Jack intrója.

Handsome Jack arra törekedett, hogy rávegye a Kamra Vadászokat, arra hogy segítsenek neki, aztán hagyta őket meghalni Windshear Wastében. Állandóan kommunikált velük az ECHOneten keresztül, ahol kigúnyolta őket, fenyegette őket, és különben manipulálta őket.

Angel halálát követően, megöli Rolandot. Lilith megpróbálja megtámadni őt, de elfogják, hogy katalizátorként váltsák fel a legutóbbi-elhunyt lánya miatt és, hogy megvádolja a Kamra kulcsokat. Majd visszavonja a vérdíjat, miközben megesküszik, hogy bosszút áll Angel halál miatt.

A végső megjelenésekor, a Harcosok Kamrájában, ő az egyike a két végső főellenségnek. Majd mikor legyőzni a Kamra Vadászokat, Jack elveszi a Kamra kulcsait, amit arra használ, hogy irányítsa a Harcost. A Kamra Vadászok legyőzik azt is, miközben így tönkreteszik az uralomra vonatkozó terveit Pandora felett. Jack dühösen megfenyíti őket, mert megakadályozták, hogy törvényellenesen elpusztítsa a bolygót.

Miután Jack meghal, az álarca leesik és az igazi arca látható. Az arca deformálódott, és egy boltozatszimbólum volt rajta, amit rábélyegeztek, és a bal szeme vak volt. Jack sérüléseinek az okáról sok a feltételezés: (1) Angel véletlenül megsebesíthette az apját, mikor még fiatal volt és képtelen volt teljesíteni a feladatait; (2) Jacket megbélyegezték a Kamra őrei vagy a banditák; vagy (3) Jacket megbélyegezte a nagyanyja, mikor ő gyerek volt.(4) Amikor megérintette a Vaultot , rásült az arcára a jel.

ApróságokSzerkesztés

  • Az ő barátnője Lynchwood Sheriffje.
  • Neki van egy gyémántpónija (Jack a Kamrában elmondja, hogy az egy élő ló, ami gyémántból készült).
  • Jack megsemmisítette Mad Moxxit, miután azt gondolta, hogy megcsalta őt.
  • Jack igazi arcát lehet látni, miután legyőzte őt egy harcos.
  • Handsome Jack maszkja le tud esni, ha megöli őt egy harcos.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://borderlands.wikia.com/wiki/Handsome_Jack

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki