FANDOM

a Shotgun által gyártott Hyperion.

Special Weapon Effects Szerkesztés

Fokozott lövedék gróf, a tűz mértéke és mindig gyújtólövedékkel tech. Lövés a szív alakú mintát. Bármely okozott kárt visszatér egészség a hordozója (2% a kár). 

Használat és leírásSzerkesztés

Heart Breaker magas lövedék száma alacsony lőszer költség arány teszi egy hatékony fegyver, de a Hyperion, hogy lehet, hogy nehéz kezelni bizonyos helyzetekben, ahol a pontosság leginkább szükség van.

Ez a shotgun különösen jól párosul The Bee, gyakran meghaladva fegyverek Epic sőt Legendary ritkaság nyers kár kimenet. Ez különösen hasznos, a ellenségek és főnökeik hogy több, mint egy magazin megölni miatt viszonylag hatékony lőszer: bullet arány (1:10 szemben a legtöbb más sörétes, melyek közül a legjobban többnyire az arány körülbelül 01:06 , 2:10, 3:14 vagy 4:18), a kiváló magazin méret, nagy tűz ráta, és nagy pontossággal kiürítése egész magazin megállás nélkül.

Mint sok más opcionális quest jutalmak, az a második játéklehetőséget gyakran a legjobb, hogy várjon, amíg befejezte a játékot, mielőtt ezt a küldetést, ezzel is skála valamennyi opcionális küldetések szinten 50, beleértve a jutalmat -, mint ez a puska.

Apróságok Szerkesztés

A fegyver teljes cím a játék fájlok "Miss Moxxi Heart Breaker," azonban a "Miss Moxxi a" kezelik előtag a játék motorja, és helyébe más előtagokat. A fegyver íze szöveg utalás The Ink Spots "1941 dal:" Én nem akarok Állítsa be a World On Fire "híressé tette, hogy a játékosok által történő felvételére Fallout 3 a Bethesda Softworks.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki