FANDOM

A Hellfire egy géppisztoly által gyártott Maliwan.

Special Weapon EffectsSzerkesztés

  Nagy tűz elemi kár, mintegy x3 proc esélye a megjelenik, kártya, kis robbanás kárt sugara, amely foglalkozik csökkentett kárt, és végtelen proc egymásra.

Használat és leírásSzerkesztés

Míg a Hellfire jelent kiváló kár-per-lövés, mint más SMGs a Borderlands 2, igazi ereje abban rejlik, hogy az elemi kár. A Hellfire ötvözi a nagy tűz ráta esély a gyulladásra és éget kár másodpercenként teszi kiváló fegyver sebzést okoz idővel. A közös fajták Bandit, Nomad és egyéb húsos ellenségei csökkenni fog gyorsan a puszta mennyisége az égési sérülés a felhasználó verem egyetlen egy rövid idő alatt. A Hellfire elég erős ahhoz, hogy hagyja még badass ellenség mögött fedél egyszerűen elég a halál, ha a felhasználó címkézett őket egy párszor, mielőtt odaértem.

A Hellfire kiemelkedik a közepes tartományban, szemben egységes célokat vagy sok. Jó lenne azonban, ha a verem annyi tűzkár rá egyetlen cél lehetséges, majd hagyta, hogy a égési sérülés befejezze a munkát.

apróságokSzerkesztés

A speciális szöveg egy callback egy SMG az előző Borderlands játék, más néven Hellfire.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki