FANDOM

250px-BL2 Infinity.jpg

Az Infinity egy legendás pisztolyt Machine által gyártott Vladof. Ez csak a Borderlands 2.

Special Weapon EffectsSzerkesztés

  Scope zoom növekedés lehető legpontosabban csökkentése közben zoomolt. Recoil van egy fix végtelen szimbólum mintát. Lövések ára nincs lőszer.

Dobd GuideSzerkesztés

Az Infinity van esélye, hogy csökkent a Doc Mercy, mint a gyakori csepp vagy rendkívül ritkán származó ládák vagy Badass vagy erősebb ellenségek.

ApróságokSzerkesztés

Ez a fegyver egy egyedi tervezésű abban az értelemben végtelen szimbólum (∞) annak hordó. A lövés minta is az alakja végtelen jel. Ez a fegyver csak egy golyó a tárban, így minden egyes lövés jogosult a 0ne Sh0t 0ne Ölj Zer0 képességét. Miután még egy rangot Gaige a "kisebb, könnyebb, gyorsabb" vonás, az első szint az anarchia fa okozza a magazin méretét, hogy menjen le egy kilépő végtelen a magazin mérete 0, így használhatatlan. Miután több mint egy rangsorban e tulajdonság nem csökkenti a magazin mérete 0 alatt. Egyéb fegyverek, amelyek normális magazin mérete 4 vagy kevesebb nem csökken nullára, de ehelyett felső legalább magazin mérete 1. Ez feltételezhető, hogy egy hiba, és lehet rögzíteni a jövőben frissítéseket.

ForrásSzerkesztés

http://borderlands.wikia.com/wiki/Infinity

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki