idegenek fegyver által kidolgozott Eridian versenyen.

Áttekintés Szerkesztés

Eridian fegyverek fegyverek maradt Pandora által Eridian versenyt. Nekik van egy ívelt, organikus megjelenése és nem használják a standard lőszer, mint a legtöbb egyéb fegyverekben a Pandora. Mivel az energia fegyverek, ezek a fegyverek fogyasztanak díjai a magazinok, amikor lőtt. A magazinok visszaáll a max kapacitása, ha a fegyver nem lőttek néhány másodpercet, így biztosítva a fegyver elméletileg korlátlan lőszer.

Vannak Eridian ekvivalens az összes hagyományos típusú in-game fegyverek kivételével pisztolyt s. Azonban minden változat ugyanazt a fegyver jártassági. Vegye figyelembe, hogy annak ellenére, hogy a megjelenése a lövedékek lőttek, csak néhány kiválasztott fegyverek ajánlat sokk károkat. Szintén fontos megjegyezni, hogy a karakter mozog valamivel lassabb a legtöbb ilyen fegyver a kezében.

Minden pre-Knoxx Eridian fegyverek egy ritkaság színe zöld, de sokkal nehezebb találni, mint a többi zöld fegyvereket. The Secret Armory Általános Knoxx DLC számos új Eridian fegyvereket. Néhány ilyen modellek, mint például a Eridian Mega Cannon jön csak narancssárga fajták. Azonban, ahogy a zöld társaik, ezek a fegyverek is rendkívül ritka csepp árak, meghaladva gyöngyházfényű fegyvereket. Kivéve a magasabb tier fegyvereket, mint például a Eridian Mega Cannon azok gyakran megtalálható a vörös lándzsa ládák és kevésbé gyakran megtalálható a piros ládák.

Mivel a Eridian fegyvereket izmos korlátozások részéről kombinációk egyes fegyver típus, azonos szintű Eridian fegyvereket általában hasonló, ha nem azonosak egymással. Például bármely archetípus korlátozódik csak egy hordó és többségük korlátozott mértékben körök (körök nem befolyásolják pontossággal). A különböző markolatok, kiegészítők, és a készletek nem tartották be, hogy befolyásolja Statisztikák, vagyis csak a test és a magazin lehet tényleges hatással a fegyver számokat.

Archetípusok Szerkesztés

Fegyverek ugyanazon archetípus mindig ugyanazon funkciót tölti, leírását és általános szerves megjelenését, bár a különleges hatás némileg eltérhetnek.

  • Ez a fegyver áll rendelkezésre, The Secret Armory Általános Knoxx DLC csak

Fegyver variációja Szerkesztés

ComponentsSzerkesztés

Eridian fegyvereket amely a hét különböző részből áll, amelyek mindegyike érinti az pisztoly listázott statisztika, mint az effektív magazin mérete és az újratöltési arány. Kivéve a hordó, az azonos alap meghatározza az alkatrészek használt valamennyi archetípusok.

  • Barrel: Minden archetípus használja saját egyedi hordó.
  • Megvásárolható: érinti a sebesség fegyver sorsoláson. Együtt a magazin, határozza meg a Név generáció. Nem jelenik meg a Thunder Storm, amelynek nincs raktáron.
  • Karosszéria: Befolyásolja a károkat. A Guns body1 (könnyen megkülönböztetni a világosbarna / sárgásbarna szín) mennyiség körülbelül 92,5%-a kár az ágyúk a többi szerv típusok.
  • Magazine: érinti a felvételek száma a fegyver lőhet, milyen gyorsan újratöltődik kapacitását, és a késés, mielőtt teljesen üres magazin elkezd tölteni. Együtt az állomány a magazin határozza meg a típusszám.
  • Sight: Meghatározza, hogy a fegyver zoom és milyen szorosan. Látnivaló 1 jelentése vasaló látvány és Látnivalók 2, 4, 5 és 6 biztosítani hatálya alacsony zoom. Sight 3 jelentése vasaló látvány, amely megtévesztő kalibrálva kissé jobbra a cél.
  • Grip: Nincs hatás.
  • Tartozék: Nincs hatás. Is van egy azonosítója none, megfigyelt Eridian Villámok.

Part értéke információ számos Eridian Weapon alkatrészek állnak rendelkezésre a # Consolidating_some_raw_data_here talk page.

Korlátozások Szerkesztés

Alkatrész korlátozások azt diktálják, hogy nem minden összetevő rendelkezésre minden fegyvert. Példák: Csak a Eridian Villám s, ez tekintette Nevezetességeit 2., 5. és 6., vihar s, ez csak Látnivaló 1, Blaster s, ez csak Sight 4. i képek sugárvetők más nem Sight 4 a felszínre, mint ez az idő, majdnem 2 évvel kiadása után.

Név generációSzerkesztés

Minden fegyver neve két részből áll: a' bináris modell számát, majd a' archetípus. Ennek egyik példája a 1110 Eridian Villám a jobb felső. Azonban az igazi típusszáma valójában 6 bit hosszú, bármit rövidebb ez lehet bélelt 0s elején (tehát a 1110 Eridian Lightning egy igazi típusszáma 001.110). Az első három szám megfelel a bináris állomány száma, míg az utolsó három szám megfelel a bináris a magazin számot. Megjegyezzük, hogy a Thunder Storm típusszám mindig kevesebb, mint négy karakter hosszú, mivel egyikük sem visz állományok, amely képviseli a string "000".

A rendelkezésre álló modellek számát csak 42 (7 Stock lehetőségei x 6 magazin lehetőség). Az összegyűjtött adatokat, sem a archetípusok részvény modell számok, de hogyan osztják ismeretlen.

Gyártó tier és szintű követelmények Szerkesztés

Jelenleg öt Weapons által prefix # Gyártó tier, melyek mindegyike megfelel egy-két eladás érték és az alap szintű követelményeknek. Bármely más variációk szintjén követelmények miatt a felhasználó Eridian fegyver jártasság. A gyártó szint látható, amikor a pisztoly felvette a földről, hogy a debug konzolt, vagy amikor a rendezés a' Brand egy karakter leltárt.

Eridian fegyverek nem rendszeres lőszer, ehelyett támaszkodnak egy önálló újratöltés energiaforrás. Bár a magazin mérete jelölve végtelen, minden lövés a fegyvert használ, egy bizonyos mennyiségű energia véges tár kapacitása. A felhasznált energia mennyiségét egy lövés között változik a különböző Eridian fegyverek. A magazin nem fog feltölteni azonnal égetés, és késleltetni fogja még tovább, ha teljesen kimerült (mintha a pisztoly időre van szüksége, hogy felépüljön túlmelegedés). Az újratöltési E hatalom sejtek előfordul, hogy a pisztoly részét képezi-e vagy sem.

Eridian fegyver esetben változik a felvételek száma, hogy lehet lőttek, mielőtt a hőmennyiségmérő üres, és milyen gyorsan a mérő feltöltődik. Pontosabban, a magazin írja közvetlenül érinti a hatékony clip méret, túlmelegedhet késleltetheti, és feltöltődhet sebesség. A hatás úgy tűnik, hogy konstans minden archetípusok. Másrészt, a tüzelési regenerálás késleltetés (delay újratöltés előtt robbantás után egy lövés, de nem kimerülésével magazin) úgy tűnik, hogy állandó 1,3 másodperc <! - (?) -> Minden magazinok.

Magazinok 4, 5, és 6 úgy tűnik, hogy a hasznos magazinokban, mivel vagy nagyobbak, klipeket, vagy sokkal gyorsabb regenerálódást szer, mint magazinok 1, 2 és 3 .

Az újratöltési arány is befolyásolja a felhasználói Jártasság-ben Eridian fegyvereket. Hatások a Skill s vagy Osztály Mod ek által használt a játékos is növeli kapacitását Eridian fegyverek. Például, a Soldier segítségével Heavy Gunner Mod, 5 Skill Pont befektetett Overload növelhetik a kapacitást az ő Eridian fegyverek 288%-a normális. Azonban, un felszerelt Eridian fegyverek csak a feltöltöttség elérje a normális kapacitásukat; azokat úgy kell felszerelni, annak érdekében, hogy a feltöltöttség elérje a túlterhelt kapacitását.

Összességében a Eridian magazinok teszik Eridian fegyvereket hasznos a rövid, pörgős, de lassú a vízutánpótlás arányát, nem alkalmasak, hogy run-and-gun típusú játék.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki