FANDOM

250px-Law.jpg

A Law egy Jakobs által gyártott egyedi pisztoly. A Law Marshall Friedmantől szerezhető meg a Won't Get Fooled Again c. küldetés jutalmaként, de ritkább esetben a Serifftől is megszerezhető Lynchwoodban.

Egyedi tulajdonságokSzerkesztés

De Da.
- Mindig egy bajonettel spawnol, ami +100%-os közelharci sebzést biztosít. Emellett, ha az Order pajzs használatban van, minden közelharci támadás a Lawwal visszatölti a játékos életerejét: ez a kapott életerő a bevitt sebzés 25%-a. A leírás nem utal rá, de lecélzással a fegyver 100%-os célzási bónuszt is kap.

Leírás & használatSzerkesztés

A Law mindig egy bajonettel spawnol, ami 100%-os közelharci sebzést biztosít, ezzel ez egyike annak a két fegyvernek, mely több mint 50%-os közelharci sebzésbónusszal rendelkezik. Ennek a bónusznak hála a fegyver nagyon hasznos közelharcra fókuszált karaktereknek, mint például egy Bloodshed-orientált Zer0, vagy egy Mania-orientált Krieg számára. Ennek ellenére a Rapier gépkarabély így is kétszer annyi sebzésbónusszal rendelkezik mint a Law, így az Order pajzs használata nélkül az utóbbi fegyver gyengébbnek, és kissé haszontalanabbnak minősülhet.

ForrásSzerkesztés

http://borderlands.wikia.com/wiki/Law_(Borderlands_2)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki