FANDOM

Borderlands 2 icon by sidysevend363gmu.jpg
CHARACTER
Norfleet
BL2 Norfleet.jpg
Játék: Borderlands 2

Norfleet egy Legendary E-Tech Rakétavető, amit a Maliwan gyártott.

Speciális Fegyver EffektekSzerkesztés

Robbanás!! Dobál három nagy lila energia labdákat egy vízszintes vonalban. Mindegyik labda meglehetősen lassú sebességű (nem egy egyenes vonalban megy), minden egyes golyó nagy kárt okoz. Miután az ellenség sebeződik a Norfleet a lövedékekkel, a teste körül egy kék labdát csinál.

Használata & LeírásaSzerkesztés

Norfleet is különbözik minden más rakétavetőtől a játékban, de lehet használni nagyon hasonló módon. Ugyanezek a biztonsági óvintézkedések érvényesek, ha a lövedékeket túl közel lőjük ki, akkor minket is sebezz (és valószínűleg leütötte a hatalmas károkat).

Ha égetés Norfleet, ez lesz azonnal világos, hogy a lövedék szórás szinte garantálja nincs közvetlen találat a legtöbb ellenséget, hogy Norfleet legjobb sebzést okoz egy hatalmas terület, valamint tagging több ellenséget elemi károkat.

Mint minden más E-Tech aknavetőt (eltekintve Bandit gyártott), a kataklizma-ciklus által termelt hatásainak Norfleet lövedékek különösen hasznosak, mivel ezek figyelmen kívül hagyja a terepet és fedjük le, és okoz közvetlen kárt, hogy bármi a kataklizmikus sugár , beleértve az elemi hatás. Ez a tulajdonság azonnal teszi az egyik legerősebb fegyver a játékban, a ritkaság, hogy megfeleljen.

Megjegyzések Szerkesztés

  • Minden lövedék rendelkezik azzal a képességgel, hogy nem kár, hogy egy nagyon nagy területen. A legtöbb esetben két meghúzza a ravaszt elég lesz, hogy megölje mindent a Norfleet hatalmas AoE.
  • Ami a kár a Norfleet teljes kár kimenet is haladja a torgue gyártott Nukem, ha mind a 3 lövedék eltalálta az egyik jel.
  • Mivel a Norfleet által lövedék instabil repülési útvonal, ezért főleg olyan közepes tartományban telítéséhez egy nagy területet egy vagy két sortüzek.
  • Norfleet lövedékek 'a' által érintett Zero Vel0city Precisi0n és készségeket, amelyek lehetővé teszik egy Assassin használni Norfleet egy valamivel hosszabb, mint a többi tartományban.

ApróságokSzerkesztés

  • Bár ez a játékban egyedi fegyverként jelenik meg. Ez nagyon hasonló a Longbowhoz.

ForrásSzerkesztés

http://borderlands.wikia.com/wiki/Norfleet

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki