FANDOM

'Nukem' a torgue által gyártott Rocket Launcher.

Special Weapon Effects Szerkesztés

Név Dropper Dash Rockets tüzet íven, és felrobban egy gombafelhő upon detonáció. Rendkívül lassú reload sebesség.

Használat & Leírás Szerkesztés

A Nukem egy rendkívül erős rakétavető, hogy lő rakétákat egy nagy ív, ami egy nagyon nagy robbanás sugara és kezelése súlyos károkat. Mint más torgue fegyverek, csak elindítja a robbanóanyag elemi, és befolyásolják gránát kár módosítások tovább növelte halálozást. A fegyver rendkívül hasznos kiszállt Fight For your Life, mint a puszta kár és robbanás sugara elég, hogy a legtöbb ellenséget le egy lövés. Ügyelni kell azonban venni, mert nagyon könnyű, hogy a felhasználó azonnal helyezzék magukat Fight for Your Life módban. Az arc és a rövid távolságú korlátozza, hogy egy utolsó kétségbeesett fegyver vagy egy területen nagy mennyiségű fedelét. Az ív lehet használni és használni, hogy elérje ellenséget egyébként lehetetlen, hogy elérje, vagy az expozíció elkerülésére az ellenséges tüzet.

Megjegyzések Szerkesztés

  • Míg meg nem erősített, akkor valószínűleg az Nukem büszkélkedhet a legnagyobb splash kár sugara Borderlands 2.

Trivia Szerkesztés

  • A Launcher neve "Nukem", valamint a radioaktív logó oldalán a fegyver, egy utalás a franchise és a karakter, (karakter) Duke Nukem, egy másik franchise-tulajdonosa Gearbox Software.
  • Egy változata a rakétaindító ismert Derp Nukem. A régóta esedékes Duke Nukem Forever ítélték egy bomba a legtöbb vendég, annak ellenére, ventilátor általános elismerését.
  • A Nukem piros szöveg "Név Cseppentős" kifejezés idéző ​​fontos emberek, intézmények vagy más dolog fontos egy off-kéz és köznapi módon.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki