FANDOM

'Pandora' a titokzatos, a Föld-szerű bolygó, ahol a történet Borderlands és Borderlands 2 kerül sor. Ez egy kietlen, sivár világ tele van veszélyes lények. Pandora lakható régiók tűnik levezetni napfény közvetve tükrözi a hold. Pandora egy 90 órás nap, és úgy 10 földi év alatt kerüli meg a Sun (az egyik télen hét föld év, és a nyári három föld év). Pandora először rendezik emberek közben a téli szezonban, amikor sok a vadon élő állatok is hibernált. Hét év föld, a melegedő éghajlat a régióban eredményezte a legtöbb ismert őshonos vadon élő állatok (kivéve rakk csalánkiütés és némely más ismeretlen vagy felfedezetlen fajok) ébredés a hibernálásból, amelyek mindegyike ellenségesek Pandora új emberi telepesek.

Planetary Jellemzők Szerkesztés

Fauna Szerkesztés

A fő formái fauna a Pandora agresszívan védi a területükön a megközelítést általában teljesül azonnali támadást. Pandora sok különböző lények, amelyek ritkán friendly felé Vault Hunters. Ezek közé tartozik a Skag s, Larva Crab Worm s, Scythid, Spiderant s, Drifter s, Rakk és Rakk Hive s.

Sok faj nem fedezett be Pandora is. Patricia Tannis megemlíti sok faj hibákat. Néhány ilyen hibák a ragyogó zöld, repül látható, amikor közeledik egy skag bolyhos vagy az illemhely.

A Kiszáradt Fathoms látható nagyméretű szerkezetek emlékeztető barnacles. Ez arra utalhat, hogy valamiféle tengeri fauna létezett Pandora, annak ellenére, hogy drasztikus klímaváltozás, vagy ezek a lények hiberating folyamán Pandora nyáron.

Egy intelligens faj találkozott Pandora a Guardian s, azonban kiderül, hogy a madárinfluenza, az ellenőrzött hártya vagy modellek Eridians. Nem a tényleges Eridians merül fel, és ezek Guardians úgy véljük, hogy a kihalt protektorok Eridian civilizáció. <! - Ez érvényes a helyesírást a szó, ne feledje, ez a wiki világszerte ->

Flora Szerkesztés

Vannak különféle növények Pandora, bár a helyi növényzet gyér sok területen. A többség a jelenlegi növényzet hasonló megjelenésű növény található a dél-nyugati Egyesült Államok. Az egyik leggyakoribb növények vagy növényi analógok hasonlít kaktuszok nevű cézium kaktusz narancssárga izzó szeme "talált az egész sivatagi környezetben a Arid Badlands és azon túl. Ez a különleges növény valószínűleg a "cézium kaktusz" hivatkozott a misszió eligazításon a Big Game Hunter.

Más típusú növények felmerült a következők:

  • Gomba-szerű növedékek található a Arid Badlands, és számos A barlang területek (valószínűleg használt táplálékául helyi állatokban és emberekben telepesek).
  • A Rust Commons, van némi növényi élet, beleértve a moha-szerű növények a földön és a nagy-, napraforgó-szerű növények nőnek, 3 fej. Lilly-pad jelennek meg a nagy medence vízzel. Wild füvek, gyomok és a virágok is látható, hogy virágzik a kis foltok az egész zónát.
  • Halott, megfeketedett fák megtalálható különböző részein a világ. Ez lehet részben azért, mert a téli, hogy most telt el, és még nem ébredt még. Az egyik épülete a város New Haven.
  • Bladeflower Növények megtalálható Skag Gully és másutt. T. K. Baha kéri a Vault vadászok gyűjteni a magok nekik a legfőbb készpénz termés pandora és ehető.
  • Néhány helyi növényi élet bevezetett Borderlands 2 valóban veszélyes. Firemelons egy kitűnő példa, mert felrobbanhatnak zavarják, amelyben mindent maguk körül a tüzet.

Földrajz Szerkesztés

A területeket a Pandora felmerült a történet áll, havas vagy vulkáni hamu borított hegyvidéki területek, a nagy sivatagi völgyek és part menti szakaszok. A terep a keresztben a kanyonok, szakadékok, sziklaszirtet és fennsíkok. Nagy víztesteket is jelen határos több övezetek. Következtében a ismételt jelenlétéből emelt kivitelezése alapján valószínű, hogy sok ilyen területek sokkal nedvesebb környezetek alatt különböző időpontokban az Pandoran év.

Települések Szerkesztés

Lehet osztani nagyjából emberi települések Pandora három különböző csoportban.

Az első katonai táborok során megállapított, első vagy a második Crimson Lance megszállás. Ezek a hatalmas, jól megerősített struktúrákat és bunkerek, acélból és betonból. In-game példák Crimson Enclave (célja, hogy ellenőrizzék a szívében ECHOnet) és Fort Knoxx.

A nem-ellenséges polgári létesítmények képezi a második csoport. Mivel az általános forráshiány, a lakosság kezüket az egyetlen anyag, voltak bőségesen: fémhulladék és szemét (de esetenként több jól elkészített szerkezetek fából vagy téglából, mint Helena Pierce " hivatal). Bár nem éppen szilárd vagy hangulatos, ezek az épületek nyújt némi megfelelő feltételek és létesítmények (mint a hatalom, csatornázás, stb), így egy jó hely a pihenésre, vagy hogy üzleti. Nem megfelelő szervezése, ezek közül sok település épültek szinte ad hoc, fordult a városok sűrűn lakott mazes a tömb, lépcső járatok, sétányok, hátsó udvarok, stb Ha az állat a Pandora fordult ellenséges és a bűnözés szintje megugrott, szükségessé vált, hogy minden város sebtében össze kezdetleges erődítményeket.

A harmadik és az utolsó csoportot lazán készült bandita táborok különféle. Ezek a bandák laknak különböző helyeken, elfoglal megszűnt ipari létesítmények, lakó természetes lakások, vagy egyszerűen egymásra felfelé közelében az utak és a városok, remélve, hogy a könnyű préda és a zsákmányt. Ezek az épületek viszonylag egyszerű: többnyire kunyhók és kunyhók, amely alig több, mint primitív menedéket, tárolására, és néha WC-vel. Csak a leghírhedtebb vezetők és a legnagyobb csoportokat sikerül elérni valami nagyobb szervezet néhány ilyen bázisok még el a saját nevét, mint a Thor Digtown, Lockdown Palace vagy a Midgetville.

Történet Szerkesztés

Eridian Periódus Szerkesztés

Évszázadok, vagy akár évezredek előtt az események Borderlands a Eridian civilizáció jött uralni Pandora. Keveset tudunk arról, hogy mi a Eridians volna a bolygón, de a jelenléte The Destroyer és a Guardian s arra lehet következtetni, hogy azt használja, mint egy távoli börtönben location.

Az Atlas gyarmatosítás Szerkesztés

A Atlas corporation érkezett legalább 70 évvel az események Borderlands, s nyilvánvalóan megtette egy év alatt a hosszú Pandoran "tél". A társaság létrehozott létesítmények a keresést a külföldi technológia hitték, hogy rejtve a bolygón. Előretolt bástyái során állapították meg ezt őrület tevékenység, és az új telepesek kezdtek letelepedni és környékén e hevenyészett régészeti feltárás.

Keveset vagy semmit sem találtak, azonban híre ment, ami a várható cache technológia a helyiek kezdték dub The Vault. Pletykák Hamarosan körözteti kiváltó második hulláma szerencse vadászok érinteni le a marginálisan fejlett bolygót. Sok ilyen ember felfegyverzett, nagyon hajtott, versenyképes, és nem volt kapcsolata Atlas.

A Commerce Rács-ben valószínűleg létre ezek szabadúszóként kereskedni kezdett egymással és Atlas alkalmazottal. A Fast Travel Network is valószínűleg létre ez idő alatt, hogy segítse a könnyű továbbítása az áruk és szolgáltatások.

The First Summer Szerkesztés

Pandora, annak ellenére, hogy a tömeges bevándorlás az emberek, még mindig nagyrészt felderítetlen, amikor az időjárási viszonyok megváltoztak, a melegebb. Az emelkedő hőmérséklet, a korábban hibernált Pandoran állat-és növényfajok nyugvó megmozdult, bemutatva egy új fenyegetést a telepesek. Heteken belül sok vagy az összes a lakosság kénytelen volt visszavonulni a biztonságosabb területekre, védekezni, vagy meghal.

Ezek a megtizedelt közösségek kezdtek, hogy megerősítsék, amikor a Crimson Lance megérkezett. A Lance nem volt gyengéd a lakosság, de tűzerő és a képzés Hasznosnak védelmében civilek elleni őshonos ragadozók vagy bűnöző elemeket. Sanctuary, a legnagyobb emberi település volt, megerősítették és tedd alá statárium.

Azonban, szemben egyre ellenséges környezet, growingly törvénytelen és kétségbeesett lakosság és Pandora gazdaságtalan mivel a törvény kijátszása a Vault, Atlas kezdte kivonása a bolygót.

A Dahl Érkezés Szerkesztés

Évtizedek előtt az események Borderlands, a Dahl corporation megérkezett upon Pandora. The Crimson Lance, és tágabb Atlas, még mindig fut Sanctuary akkoriban, így valószínű, hogy Dahl lépett ürügyén bányászati ​​Pandora bőséges ásványi vagyon. Ez volt a kegyet, hogy a helyi lakosság, mint azt jelentette, hirtelen, tartós beáramlása eszközök, termékek és anyagok bővítése. Az anyag jött egy új hulláma képzett, iskolázott szakemberek, vezetők és tervezők. Egy új város, szinkronizált " Haven"-ben alakult, közel a Headstone irridium bányák, távol Atlas beavatkozástól. Covert régészeti tevékenység volt az igazi oka annak, hogy Dahl van Pandora. Kerestek The Vault.

Új előőrs alakult körül bányászati ​​források. Előre gyártott finomítók és más nagy ipari létesítmények hamar felállítható és üzembe feldolgozni az érc. Amellett, hogy a hatalmas mennyiségű ipari hatalmának, rabszolga munkaerőt importált Pandora formájában off-world fegyencek.

A Dahl visszavonása Szerkesztés

Valamivel több mint két évvel az események Borderlands, Patricia Tannis elvitte az első lépéseket fel Pandora. Az előző évtizedekben Dahl beruházás a bolygó elérte a csúcsot, az egyetlen igazi rendszeres hozzájárulást, hogy egy állandó szivárog az off-world elítéltek, és néhány alapvető árukhoz. Egyfajta gazdasági homeosztázis elérték, az élet éppen olyan jó a Pandora, mint valaha volt. Melyik nem mond sokat.

A ECHOnet jött létre, vagy legalábbis tökéletesített technikai szakértelmének Tannis. Az első kulcsfontosságú töredék a Vault-ban fedezték fel, vagy bárhol Headstone Mine. Atlas valahogy kapott szót a felfedezés, és telepített a Crimson Lance a Pandora, a 3. Starborne Brigade-ből D Company.

A Dahl visszavonás az arcát a közelgő Crimson Lance invázió rendetlen, és így több száz, ha nem ezer, a munkavállalók és családjaik mögött. Kis erőfeszítést tettek, hogy a nehéz, drága bányászati ​​gépek off-world, látszólag miután tekinteni túl jelentéktelen kockáztatni több áldozatot vagy késedelmes extrakciós erőfeszítéseket. Patricia Tannis irányult, hogy hagyjon fel a munkáját, de végül őt kutatás Vault neki ösztönzést ahhoz, hogy megtagadja őt megrendeléseket, és ő maradt.

A külvilági fegyencek is lemaradtak. Betörtek ki a különböző munkatáborokban segítségével az anyagok és a fegyverek a korábbi őrök és végül kodifikálta a feudális és törzsi szabályokat. Számos rabló urak emelkedett előtérbe körében számát, az egyes ellenőrző különböző régiók, néhány elrendezett laza hierarchiák, amikor kisebb a vezetők mutatja hűségesküt az erősebb bandák. Haven lerohanták a banditák, kéri a lakók, hogy egy új város tovább nyugatra, a megállapítás építőanyagok könnyű találni egy hatalmas lerakó - New Haven.

A bandita lord Sledge, birtokában Vault kulcsfontosságú töredék, gyülekeztek más névtelen bandita törzs alatt banner. Keresztül fegyverrel és könyörtelenség, ő terrorizálta a körülvevő területek Headstone Mine az erőfeszítést, hogy megtalálja több kulcsot töredékek. Egy másik fontos részlet kezdetben talált Tannis kezébe került a Krom, a rivális bandita lord. Tannis, a saját napirendjét, hogy megnyitja a Vault, küldött egy off-világ kommüniké, remélve, hogy vonzzák a kincsvadászok a Pandora. Her adásokat is elfogott a Crimson Lance erő által vezetett parancsnokkal Steele, aki maga vágyott a kulcsot a Vault és elkezdte kikelnek a terv, hogy megragadja azt magának.

Helyszínek Szerkesztés

Régiók Szerkesztés

Major Települések Szerkesztés

Egyes települések polgári irányítás alatt szolgálnak alapjait műveletek játékos tevékenység. Ezek a helyek általában tele vannak számos kényelmi honnan közlekedési rendszerek ellátás, és szintén rendelkeznek kiindulópontja a legtöbb misszió s elérhető az egész történetet.

Megjegyzések és spekuláció Szerkesztés

  • Nem látható a Sun Pandora felszínét. Lehetséges, hogy a Pandora tidally zárva, és hogy az egyik oldala néz a nap az egész évre, egyre barátságtalan sivatagban rendkívül magas hőmérsékleten. Ez is magyarázza a relatív szárazra a másik oldalon a bolygón. Az a rész, ahol a játék zajlik néz távol Pandora nap, de kap napfény visszaverődik a hold. A nappal / éjszaka ciklus oka lehet egy másik, gyorsabb keringő bolygó között áthaladó Pandora nap és a Pandora, vagy inkább, a pályája Pandora hold.
  • Ha a Headstone Mine terület bármilyen jelzés, akkor Pandora rendkívül ásványi anyagokban gazdag világ. Iridium, mivel a második legsűrűbb elem alapján a periódusos rendszerben, akkor természetesen süllyedni a lényege a világ során korai "meleg időszak", és elérhetetlenné válnak a bányászat nagy mennyiségben (mint ez a Földön). Két magyarázat a második feltételezés: puszta bősége, vagy egy rendkívül rövid geológiailag aktív időszak a bolygó történetében. Mivel a kaldera vulkánok és látják, hogy aktív, az utóbbi hipotézist nem tűnik valószínűnek, hogy a fémek és a különböző típusok, sőt, közös upon Pandora. Leginkább, a fémek és környékén a platina-sorozat (feltételezve, hogy ez igaz, Pandora volna, hogy egy nagyon kis bolygó, akkor is, ha ez Föld méretű sűrűsége, az anyagok is mutatnak a hatalmas gravitációs erő). Ez befolyásolhatja őshonos állat-és evolúciós ciklus. Mivel Iridium nem túl mérgező még kötődni képes, lehetett állni az oka annak, hogy ez a sűrű, tartós fém valójában metabolizálódik a natív élet. Ez a hirtelen fordulat a biokémia megmagyarázná, miért egyes lények olyan erősen páncélozott elleni szuperszonikus lövedékek, és miért úgy tűnik, hogy baj emésztjük / elnyelő emberi csontokat készült kalcium és a foszfor, két sokkal kémiailag kötődni képes anyagok.
  • A térkép, hogy jön a GOTY verzió kimondja, hogy a játék zajlik a keleti partján Pandora. Azt jelenti, hogy a bolygó csak egy kontinens benne.

TriviaSzerkesztés

  • A görög mitológiában, Pandora volt az első nő. Prométheusz ellopta a tüzet hegy olümpiai és odaadta az embernek, Zeusz büntetni Prometheus létrehozásával Pandora. A félelem a további megtorlástól, Prometheus figyelmeztette testvére 28mythology% 29 Epimetheus, ​​hogy nem fogad el ajándékot a Zeus, de Epimetheus nem hallgatott, és feleségül vette Pandora. Pandora kapott egy nagy korsó (27s_box Pandora Box) és utasítása Zeusz, hogy tartsa zárva, de ő is kapott ajándékot a kíváncsiság, és végül kinyitotta. Mikor kinyitotta, minden rossz, bajok, betegségek, és terhes a munkaerő, hogy az emberiség még nem ismertek korábban megszökött a jar. Ahogy gyorsan megpróbálta bezárni, az összes tartalom a jar már elmenekült, kivéve egy dolgot legalján: remény.
  • Pandora egy a sok görög mitológia találat a játékban.
  • "Pandora" és a "Prometheus" a két Szaturnusz belső holdja.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki