FANDOM

Sledge a Shotgun a Shotgun által gyártott Bandit.

Special Weapon EffectsSzerkesztés

  Burst-tüzek két lövés után ravaszt pull, a késése az egyes tört.

Használat és leírás Szemben a többi Bandit sörétes, Sledge a Shotgun nem képes tüzet fogva a ravaszt. Ez teszi a tűz mértéke annak fegyverét kártyán némileg félrevezető, mert van egy le nem írt szünet egymás között tört, és a ravaszt kell húzni folytatásához ismét lőni.

MegjegyzésekSzerkesztés

Túl a sorozatkép-fire értelemben nagyon kevés hasonlóság közötti vadászpuska és Sledge a Shotgun (Borderlands) a Borderlands. Ez a változat a Shotgun hiányzik a hihetetlen knockback és a garantált extra 150% közelharci kárt az Előd. Ez azt jelentette, hogy a burst-fire együtt a 2-es forduló magazin az eredeti Sledge a Shotgun volt hivatott emulálni egy dupla hordó, így a robbanás és a kettős hordó jelen a Borderlands 2 változat kissé felesleges. Sledge a Shotgun volt az első egyedi fegyvert Borderlands visszatérni Borderlands 2 egy másik ritkaság és gyártója. A Cobra jelenleg az egyetlen másik fegyver vissza oly módon. Az egyetlen érvényes prefix e fegyver "Sledge a", függetlenül attól, tartozékok, fogantyúk vagy elemi kondenzátorok.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki