FANDOM

Az a címe egy csoportja Combat Rifles. Jellemzi őket, egy nagy mennyiségű kár per-golyó, átlag pontosság, és egy lassú golyó sebesség.

Használat és leírásSzerkesztés

Míg a pontosság Stompers általában a magas 80-as 90-es évek alacsony, a lassú golyó sebessége teszik nehéz használni kívül közelről. Ezek a rendkívül magas az egy főre sebzés, tökéletes Stompers megy a nagy 500-as. A legjobb felhasználása Stompers hasonló a sok vadász: egy fedél zajos forgatókönyv közelről, ürítés a magazin a Stomper egyetlen ellenfél, mielőtt visszatért fedezésére szolgál, hogy láthatóvá váljanak.

Bizonyos készségek a Siren fa ellensúlyozni a hosszú távú pontosság által felvetett problémák a lassú lövedék.

Megjegyzések Szerkesztés

Minden Stompers van Dahl vagy Tediore márka. Hyperion nem gyárt Stompers. Stompers soha nem elemi kiegészítők. Mivel a Stomper hatás származik a cím, ez nem lehetséges, vagy a fegyvereket, hogy e tekintetben.

MechanikaSzerkesztés

Stomper egy cím adott elleni Rifles nagy károkat. Továbbá meghatározza a fegyver tulajdonság által nagymértékben növeli kárt, hanem jelentősen csökkenti bullet sebesség. Bár nincsenek korlátozások a Stomper pontosságát, a magasabb prioritású Cobra neve megakadályozza Stompers pontossággal több mint 93%-a szaporodóképes. Kérjük, olvassa el stat módosítók egy magyarázatot, hogy hogyan kell értelmezni az összes ilyen módosítók.

Sebzés: +50%

ProjectileSpeed:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki