FANDOM

Az a Revolver által gyártott Jakobs.

Special Weapon EffectsSzerkesztés

+200% Kritikus találatot károkat.

Használat és leírásSzerkesztés

Ami a puszta teljesítmény, az Unforgiven a legerősebb revolver elérhető Pandora. Azonban ez is rendkívül alacsony a tűz és túlzott mennyiségű recoil. Critical Hit kár lehet hasonlítani, hogy még a legerősebb mesterlövész puskák, valamint tartalmazza a pontosság. A harci forgatókönyv, a Unforgiven Alapösszetevõk készség hatékonyan használja fel, különösen akkor, ha csak a 2-vel felszerelt-forduló hengeres. Lehetőség van arra, hogy használja a Unforgiven egy Sniper Rifle helyettesítheti, ha elindít egy körét. De ahhoz, hogy használni tipikus revolver divat nehéz. Meg kell jegyezni, hogy a kihagyott kritikus találat egy alacsony-egészségügyi helyzet végzetes lehet a felhasználó, mint a késedelem a ravaszt húz hagy egy nagy ablakot ellenségek kihasználni és a megtorlásra. A közelről nem tanácsos playstyles, amelyek nem kedveznek pontossággal.

Pépes VariationSzerkesztés

The Unforgiven néha ívik a pépes tartozék, egy ritka találni, nagyra a legtöbb Vault-vadászok. Egyesíti a nagy pontossággal, hihetetlen tűzerő, a shotgun terjedését hatást, és ami a legfontosabb, fenomenális kritikus találatot károk összes 7 lövedékes megüt a jelet. Kevés ellenséget Pandora, Badasses benne, képes túlélni a teljes kritikus találat egy Unforgiven pépes. Megjegyzések és Trivia Minden revolverek egy rejtett +100% kritikus sebzés módosítót. The Unforgiven a +100% hozza az összes kritikus kár akár 200%. Az egyetlen legitim előtagok az Unforgiven a Bloody, Brutal, Primal, Savage, és stabilizálódott. A piros szöveg és pisztoly név utalás a film Unforgiven, amely az idézet: "Ez egy pokoli dolog, megölt egy embert. Vedd el minden nála van, és minden ő valaha is."

MechanikaSzerkesztés

A részben az Unforgiven kapja hatállyal a hordó. Ez alapján. A csomag több kárt árán tűz arány és visszapattan. Ahhoz, hogy egy magyarázatot arról, hogyan kell értelmezni az információkat a következő táblázatban, kérjük, olvassa el a stat módosítók oldalt.

Pontosság Maximum: -40% Pontosság Minimum: -200% Sebzés: +50% Spread: -130% Recoil: Pontosság Regen Ár: Kritikus sebzés: +100% Tűz Ár: Pontosság Maximum: -40% Pontosság Minimum: -150% Sebzés: +15% Spread: -130% Recoil: -50%

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki